сряда, 17 февруари 2010 г.

Шоколад!!!



-Дъното на бурканчето ме гледа някак осъдително. Обаче ти като не го ядеш, аз да стоя да го гледам ли?
-Шоколадът си е за ядене, който каквото ще да ми разправя. Телата са си за секс, виното за пиене, цигарите за пушене, а шоколада за ядене.
-Созопол ще си остане нашия град, а Пирогов нашето осъзнаване. Ако има карта на чувствата, то аз й придадох форма тук. За теб.
-За мен.
-За него и нея. Всички сме навързани. Малки бримчици.
-Шоколадът е моя север.
-Някой все ще ми напише "Абе, ти не пишеше ли едни мръснишки рубрики за вибратори и свирки, какви са тия щуротии в блога ти, нищо не разбирам".
-Да, бе мама му стара, пиша ги, ама и душата ми е загоряла, не само тялото!
-Милата почти не е виждала проникване, а се е намокрила цялата като стара шаврантия. Разкрачила се е безсрамно и чака.
-Късметлийка е, че и тя е съблазнителка, като стопанката си.
-Ама съм палава след Nutella! Обичам да облизвам устните си пред огледалото...
-2010 би трябвало да е просто 2000, та да е по-лесно да я отброяваме тази нова ера. Да се пресметне календара веднага!
-А!
-Какво?
-Нищо. Имало още един буркан...

Няма коментари:

Публикуване на коментар