неделя, 17 януари 2010 г.

Съчиняващата




Стоян Динков, когото предизвиках във визуален дуел, тук в моя блог, отвърна на предизвикателството с това зашеметяващо произведение. Благодаря. Най-вече за начина, по който ме е видял. Мистични неща открих. Например арфата... Той не знае, но аз от години искам да отида в Ирландия и поради някаква причина това място ме привлича почти колкото Париж. Арфата е един от символите на Ирландия. Многото малки цветенца около Съчиняващата удивително приличат на тетрадките ми по математика от училище. Прекарвах часовете в изрисуване на цели страници такива цветя... Харесва ми, че съм боса. Обичам да съм боса! Има някаква вероятност да държа телефон в дясната си ръка, но силно се надявам да не е това : ))))) Това ще бъде първото произведение на изкуството, което някой ден ще закача на стената в моя дом. А дотогава го оставям тук, в най-личното си пространство. Благодаря ти още веднъж, надявам се също усещаш, че сме свързани по някакъв начин. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар