четвъртък, 20 януари 2011 г.

Сделка с...


...връзката си е сделка: Tи купуваш тоалетна хартия - аз хвърлям боклука. Tи поливаш цветята - аз не ти изневерявам. Затова трябва да се подписват предварителни споразумения с неустойки, aко някоя от страните не си изпълнява задълженията или нарушава правата на другата. Например, ти си купил тоалетна хартия, но аз не съм хвърлила боклука, значи можеш да ми изневериш. Освен, ако аз не полея цветята вместо теб предварително - така правото ти на изневяра автоматично се неутрализира... Толкова е просто!

4 коментара:

  1. В тия сделки винаги някой е прецакан :/

    ОтговорИзтриване
  2. или, ще си разделим парите за фотоапарата и микровълновата... ама ако се разделим, аз взимам апарата, ти микровълновата (по истински случай) :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, къде са тези споразумения,за да отидем да подпишем и ние един такъв, и да заспивам спокойна.

    ОтговорИзтриване