понеделник, 24 януари 2011 г.

Благодарствено писмо X


Вярвам, че когато ни е трудно, трябва да бъдем най-благодарни. Не само, защото енергията се обръща, а защото сме способни да оценим това, с което иначе очите ни са свикнали. Благодарна съм, че успях да възпитам в себе си невъзможността да си отказвам. За онези файлове, които се мотаят из лаптопа ми и изведнъж изникват, за да ме подсетят, че мога да се справям и по-добре, да бъда по-креативна и силна. Благодаря за приключенията, които просто се случват, без да сме ги планирали. За домашния мед, сладкото от портокали и лайката. За силата на духа на баба и дядо, които въпреки, че са изправени пред труден момент, за пореден път доказват мъдростта си. За липсата на разлика във възрастта между мен и тях. Благодарна съм за Sunday Art Report, който освен, че страшно вдъхнови мен, виждам, че успява да вдъхновява и много други хора. За музиката. За всичко скрито под леглото. За утре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар