събота, 25 септември 2010 г.

Трета серия

Няма как да не споделя новата серия, в която участвах тази нощ.
ТЕ отново нападат Земята, но този път ги виждам само аз. Досега не съм се страхувала от нашествениците, но този път изпитах истинско чувство на паника, все едно си бях будна. Обаче не се събуждаш... Доста гадничко.
Седя си на пода в хола и гледам как на отсрещния край на стаята съм си оставила кълбото с двете куки (да, аз плета). Изведнъж то започва да се вдига във въздуха, левитиращата прежда и куките си плетат сами. Гледам го това нещо и тръпки ме побиват, защото по някакъв начин усещам случващото се като агресия. Все едно някакъв невидим призрак иска да ме уплаши. Ставам и отивам в друга стая, гледам през прозореца и в далечината, в небето забелязвам космически кораб. Само че някакъв почти анимационен. Прилича на... ей тая глупост от картинката.

Започнах да забелязвам, че никнат като гъби отвсякъде в небето, станаха адски много. Почнаха да ме търсят (паранояяяяяя) и аз се скрих в банята. Усещам присъствието на едно извънземно същество, което влиза през прозореца на банята, но аз съм зад една стена и не ме вижда. Пусто любопитство, исках да го видя как изглежда. Надникнах и само в гръб видях, докато излизаше през прозореца, че е високо около 2,20м, готино зелено и мускулесто. С почти човешка фигура.
Да, не е толкова вълнуващ, като предния сън, но сериала си е сериал...

Няма коментари:

Публикуване на коментар