вторник, 31 август 2010 г.

cheap delirium


Ами, ако всичко което съм, е образ в погледите на другите?
Ами, ако се раждам винаги тук, винаги сега и винаги пиша точно това, което пиша в момента?
Ами, ако съм плод на въображението на някого и всъщност не съществувам?
Ами, ако съм само аз, а всички останали са плод на моето въображение?
Ами, ако точно сега е трябвало да бъда някъде другаде, където НЕ СЪМ?

На роклята ми има 341 точки.
На чантата ми райетата са 62.
32 от тях са черни.
Пердетата имат 55 цветя.
Будя се всяка нощ в 3:33, което е 9, което пък е 3.

Паниката е мързелив наркотик. Предпочитам ти да ме докарваш до тези състояния. Можеш ли?

5 коментара:

  1. Дааам на мен пък ми става пусто, но от нещата които никога няма да бъда... светлините които никога няма да видя, устните които ще оставя ненацелувани, усмивките които ще забравят за смеха ми, планините които никоа няма да изкача, обичите които никога няма да срещна, както и за всичко онова което няма да бъде, когато и аз ще бъда някъде другаде...Представяш ли си колко е пуста тази мисъл..не я допускай в себе си.Ще те направи като мен.А ние не искаме това да се случва.Всяко село трябва да има само един единствен селски идиот..А аз още не съм тръгнал по селата...Нооо аргументите им ще бъдат обречени, колкото и да се стараят ;)))

    ОтговорИзтриване
  2. Ехаааааааа, каква яка снимка си имаш, с пищов !;) Извинявай че ти спамя темата. Трябваи аз да се снимам с моя.Ще потърся фотограф със здрави нерви ;))

    ОтговорИзтриване
  3. Списъкът "никога не съм" ще го публикувам скоро. Лошот е, че той постоянно се увеличава, вместо да намалява. Но, както казва Стоян Динков "Най-хубавото на животът е, че е кратък".

    ОтговорИзтриване
  4. Браво на Стоян, щом казва, значи знае ;) ... аз лично не познавам живота...Не че не се е опитвал да ми подава ръка...ноооо, надменен съм! ;))

    ОтговорИзтриване
  5. По скоро бих го сритал ако ми се мерне..не Стоян - живота ;)

    ОтговорИзтриване