сряда, 4 август 2010 г.

Градуси



30 градуса в спалнята ми. Гледаме филм, който не виждам. Моля се нещо да ме измъкне от вцепенението, преди да съм си махнала скалпа, за да се разхладя.
Разхлаждам лицето ти с пръсти.
-Студени са, защото ги държа до сърцето си често. – Ще се засмееш на неуместната ми шега и вероятно дори ще ми разкажеш виц, който няма нищо общо с темата.
-В жегите се пие чай. Ще ти направя от жълт кантарион. - Грижиш се, сякаш.
Не те оставям да си угодиш, а направо...

32 градуса в спалнята ми. Искам да си съблека кожата и да я изпера още веднъж. Бучките лед в чашата се разтапят за секунди, но жаждата ми не изчезва и за минута. Представям си как влизаш и казваш:
-Да се пъхнем във фризера при замразеното месо.
-Знаеш, че ме отвращава вида на убити, одрани животни!- Ще ти се сопна.
-Твоя идея беше да превърнем хола във фризер... - Ще ме погледнеш сериозно и ще ми направиш знак да вървим.
-Само, ако ми позволиш да остана по чорапи.
Отиваме там и...

33 градуса...

34...

Няма коментари:

Публикуване на коментар