неделя, 8 август 2010 г.

Believe it or not


Опитвам се да напиша нещо, за да кажа колко хубаво ми беше снощи. Ама, ей на...не ми се получава. Вече четири чАса пробвам и трия постове. Сигурно, защото няма как да се разкаже вечер като снощната.
Затова... ето какво друго имаше снощи.
Когато бях при Дани в салона да ми направи косата и грима, започна да гърми навън и по всичко личеше, че ще завали. Историята с дъждовете на рождените ми дни, датира от както се помня. Винаги са ми харесвали бурите, които 6 август предлага на драгите зрители. Този път обаче съм резервирала двора на Radio Cafe и хич не ми се иска дори една капчица да капне. Затова реших, че мога да използвам времето, докато Дани ми навива буклите, за малко... мисловна дейност.
Затворих очи и си представих как над Radio Cafe има дупка. Голяма синя дупка, обградена от сърдити облаци, готови да изтрещят. Обаче над нас си е звездно и спокойно. Сложих НДК в балон и го запечатах. Извън дупката да става каквото ще, но над нас НЕ! ЯСНО ЛИ ТИ Е?
Беше му ясно. Случи се точно така. Наблюдавахме светкавиците в далечината и се смеехме "Гери, виж! Светлинно шоу за рождения ти ден!".
Благодаря, беше магическо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар