вторник, 27 април 2010 г.

Завещание I



Понеже е седмица на списъците и понеже не се знае на кой кога ще му дойде времето да отиде на едно по-добро място, преди 12 секунди взех решението да си напиша завещанието. Започвам с първа част. Така!

На гаджето оставям тайната рецепта за лазанята и фейсбука си (най-скъпото).
На брат ми завещавам всички свои технически притежания, включително първия ми и единствен часовник от когато бях седем годишна. Електронен е, но не знам дали работи и къде е. Оставям му и мистериозна червена кутийка. В нея има всичко останало.
На дядо завещавам един син балон, който имам подарък от едно сърдито магаре. Той ще знае какво да го прави.
На баба оставям недовършено одеало, което плета от години. Много е грозно, но тя ще го оправи. Завещавам й също всичките си цветя и котки.
На приятелките завещавам черния тефтер. В него всички имена са задраскани, за да знаят къде да не си губят времето. Да не се изненадват от обема, все пак говорим за дългогодишен опит в издирването на най-добрия шоколадов мус.
На този, който ще ми разпилее праха над Средиземно море оставям моите 21 грама.
На човечеството завещавам 365 идеи, с уговорката да не ги превръща в приложими и логични.

3 коментара:

  1. Ем няма ли да ми оставиш и на мен едно копие от рецептата за лазанята? :)

    ОтговорИзтриване
  2. басси, дано не се включвам късно....
    на кого оставяш оная фамозна шапка, която си бях харесал? някъв шанс да вляза в списъка в последния момент?

    ОтговорИзтриване