петък, 23 април 2010 г.

Списък на нежността



Нежността, която изтрива времето назад.
Нежността, която обезсмисля всички ръждясали думи, с които сме се порязали преди малко.
Нежността, с която отваряш гърдите ми и галиш сърцето ми с целувки.
Нежността, заради която те ревнувам от минутите, заради които не ми я даваш. Нежността в очите ти, сутрин, когато ме събудиш с целувка.
Нежността, която разгражда целия свят на пиксели и го наблюдава как се стича в нейния извор, защото целия свят вече е нежност. А ти явно си пил от нейния извор, когато си бил много жаден.
Нежността, която приспива всички амбиции, всички практични, разумни и потребни постъпки, с които сме се отдалечеили от нея.
Нежността, с която галиш косата ми докато заспивам.
Нежността, с която обичаш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар