събота, 10 април 2010 г.

Демони



Опитваш се да ме объркаш,
да си играеш с ума ми,
да злоупотребиш.
Явно си мислиш, че знаеш какво иска едно момиче -
да срещне Дявол под прикритие с голяма награда.
Демоните пратиха Ангелите да ми припомнят, че съм безсмъртна.
Кой е твоя пророк? Не мисля, че е Иисус.
Какво решаваш?
Можеш ли да ми кажеш дали ме усещаш?
Виж Слънцето, виж Небето -
където мракът и светлината се сблъскват...
Почувствай вятъра, който отминава,
там където отвън е вътре.

Продаваш робство на малкия ми мозък
и ми казваш, че всички сме еднакви.
С тези мъдри сини очи,
как така се връзваш на това клише?
Демоните пратиха Ангелите
да ми припомнят, че съм безсмъртна.
Кой е твоя пророк? Не е Иисус.
Какво решаваш?
Усещаш ли ме?
Виж Слънцето и Небето -
там където мракът и светлината се сливат...
Почувствай отминаващия вятър,
там където отвън е вътре.

Смяташ, че знаеш какво иска едно момиче-
предрешен Дявол и голямата награда,
да бъдат неговите мъдри сини очи.
Кажи ми, защо се връзваш на това клише?
WTF, mate?! (не се превежда хахаха)

Биеш камбаните в душата ми.
Пропускаш удар,
в опит да я контролираш.

*Преведеният текст на новото демо за всички, които го пожелаха! :)))На английски е много по-добре, хораааа!

Няма коментари:

Публикуване на коментар