неделя, 14 февруари 2010 г.

Трите



-Хайде, хайде, по-бързо!
-Кажи ми го още веднъж и ще те бутна под следващия рейс!
-Влачиш си краката, ще изпуснем представлението!
-Не трябваше да закъсняваш с 30 минути и щяхме да сме там навреме. Сега нямаш право да ме караш да бързам...
-Явно температурата е доста ниска щом така са се запотили стъклата.
-Часовникът ми беше спрял. Ти трябваше да купиш батерии. Помолих те преди 2 седмици!
-Вие двете ще млъкнете ли? Вижте капчиците на онази витрина как са се струпали под формата на птица...
-Ти изобщо знаеш ли тя как ме ядосва?! Защо се правиш, че не ни чуваш?!
-Аз ли те ядосвам?! Не ме оставяш да спя по цяла нощ и ми обличаш дрехите. Не си мисли, че не забелязвам ,че си ги носила. Висят конци от тях след като ги носиш!
-Все едно ей сега ще отлети! Хахаха! Страхотно е! Де да си носех фотоапарата...

Няма коментари:

Публикуване на коментар