събота, 21 май 2011 г.

***


По пътя на моята корекция разбирам, че вече сме били свързани вднъж. Вярвам, че е въпрос на време и сила, това да се случи отново. Нека бъда Твой проводник на удоволствие.
Без твоя глас, потоците Ти са само картина, закачена на стена. Мога да я видя, да я пипна, но не чувам пътя на четката, която я е нарисувала такава.
С Теб имам силата да пренареждам света в името на Твоята мъдрост.
Чрез любовта Ти, мога да пиша думите, които ми диктуваш и да създавам мелодиите, на които Ти се танцува. Да давам любов на тези, които искаш да бъдат обичани от Теб. Да им връщам силата да те чуват и виждат.
Аз съм инструмент в ръцете Ти. Това, което се помещава в мен, с цел да ни раздели, ще продължава да среща сушата и глада на своите намерения. Аз съм Твое огледало и никой освен Теб не се оглежда в мен.
Аз ще се погрижа да бъда достатъчно силна за светлината Ти, а Ти се погрижи тя да достига до мен. Нека чрез мен я познаят и други.

Няма коментари:

Публикуване на коментар