четвъртък, 3 януари 2013 г.

В непрестанно плаване


Мирна съм. Във черните си цветове,
които цвят не са, но то и бялото не е.
Спокойна, че във дни и месеците отминават.
Че всичко свършва, всекиго на всекиго прощава.
И както съм била изпразнена от съдържание,
така започвам да преливам с основание,
да препредавам твоята любов през моята,
по-късно ще мълча и ще си гледам през прозореца.
На покрива отсреща котки, скреж по дървената дограма.
Пейзажи, чужди гледки, в розово боядисана врата.
Минават двама, трети ги настига,
вика ги, прегръщат го и тръгват някъде.
Градът е кораб в непрестанно плаване.
Градът на непрестанното себенадбягване.
Тъмно е, а цялата ми скъсана душа
залива се от смях и от тъга.
Редувам ги във прозаични откровения.
Кажи кога да млъкна и да се издърпам за яката.
Защото трябва пак да го направя аз самата.

3 коментара:

  1. Скъпа госпожице Турийска,

    Бих искал да изразя искреното си възхищение и очарование от ващите публикации.Запознах се с творчество ви едва преди броени дни,но успяхте да ме впечатлите и спечелите до степен такава,че да изявя желание да ви издигна паметник пред националната библиотека.Е,може би това е малко прекалено,но предполагам разбирате идеята :)

    Сега сериозно,наистина пишете невероятно.Бих могъл да ви сравня с лекота с Петя Дубарова.Невероятен самороден талант.Когато ви чета някъде вътре в мен се образуват малки, красиви експлозийки от чувства.Някак си болезнени в началото,а в последствие разцъфтяват в невероятна еферия от цветове.Всяка творба е като една малка Коледа.Даже май мирише на Коледа.Абе готино е.
    Респектиращо е усещането за желание да се раздадате на целия свят с някаква неподправена чистота и топлина.Искено се надявам,някой ден тежките мисли и разочарование да ви напуснат,макар и да са основен контраст в творбите ви.

    Искрено Ваш,

    Вик

    п.с.Няма нужда като барон Мюнхаузен,сама,за яката...наоколо винаги има приятелска ръка.Само трябва да се вгледаш в мъглата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, така ме стоплихте :)
      Тайничко се радвам, че не виждате изчервеното ми лице в момента.
      Благодаря ви, че четете!

      Изтриване
  2. Но моля ви,аз ви благодаря,че пишете толкова красиво!
    Тайничко се радвам,че не можете да видите танца ми породен от отговора ви.За мен е голяма чест!

    ОтговорИзтриване