вторник, 23 март 2010 г.

Girls Talk




-Как изкара снощи? - Питам, в очакване на две възможни истории. Едната "С гаджето ми си бяхме вкъщи, гледахме телевизия" или "ще ти разкажа, но не казвай на никого".
-Понякога си мисля, че когато човек е обвързан има различна аура – „Зает съм”. - Явно е гледала телевизия- Независимо как изглеждаш , как се държиш и дали си сам, твоят интимен „статус” е жигосан на челото. Прибираш се вкъщи, отиваш в банята и започваш да си търкаш челото със сапун, после опитваш и с крем за лице, но не се маха. Това е, братче! Един приятел казваше, че жените по баровете се обличат с дрехи тип „Ела, Вълчо, изяж ме”. Няма Вълчо, няма никой. Седя си сама в бара от 30 минути и чакам нещо да се случи. А челото ми гори. Малките ми слабости са големите ми пороци...
Както казваше Цветан Марангозов – „Аз не съм предател на пороците си”. Колко хубаво, че пак съм оправдана..."

Няма коментари:

Публикуване на коментар