вторник, 23 март 2010 г.

Благодарствено писмо II




Благодаря за Гаятри Мантра, която не ми излиза от главата вече цяла вечност. Благодаря за първата пролет за тази година, която ме кара да спя следобед (№#@?!). За Рут, която си заслужи признанието и много се гордея с нея. За новият албум на BONOBO, който ме отнася на морето, докато си лежа в леглото. За всички усмихнати хора, които ми казват, че този блог им харесва. За всички талантливи момичета и момчета, които прочетох напоследък. Благодаря за Майкъл Фарадей, Андре-Мари Ампер, Алесандро Волта, Георг Ом, Вернер фон Сименс, Джеймс Кларк Максуел, Александър Греъм Бел, Самуел Морз, Томас Едисън и Никола Тесла. За Хайнрих Херц и Попов също. За чувството за ритъм. За онлайн книгите. За всички желания, които оставих в Руската църква и взеха, че ми се сбъднаха. За фенерите. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар