сряда, 29 септември 2010 г.

Когато нещо започва добре, но завършва зле, значи още не е завършило


В начина, по който действа успехът, важат два взаимоизключващи се закона. Първият е, че когато нещо става лесно, бързо и без почти никакви усилия, то е попаднало на подходящото си време, затова има успех. Вторият закон е, че когато нещо става трудно, с много изненадващи пречки и дъжд, то със сигурност ще успее.
Първият закон е ясен. Вторият е интересната част. Когато цялата Вселена ти казва "не сега", ти да го направиш напук. Защото, когато цял живот си бил късметлия и галеник на съдбата, а тя те прецаква съвсем изненадващо, ти се питаш "Ама, какво ти става,бе?!" Обаче съдбата просто си танцува и рано или късно те компенсира за настъпването по палеца.
Конкретно излизането и премиерата на "Приказка за Вечността"... Първоначалната дата беше 16 септември, но за зла беда нашият редактор претърпя злополука, така че се наложи да отложим. Слава Богу, той вече е добре и ще дойде тази вечер. Книжарницата, в която трябваше да се състои събитието беше закрита съвсем неочаквано. Пред новото място, където решихме да представим романа, изкопаха огромна яма, щото нали сега е модерно да сменят тръби. Посред студа и нечовешкия трафик...Както и да е, това е друга тема. Аз да взема да се разболея от ангина вчера... Изобщоооооооооооооооо!!!!!! Искам си компенсацията, чуваш ли?!
Проклетисвам.
Ще й кажа аз на нея!!!!

П.П. Вече си имам писмо в Пощенската кутия за приказки и съм много щастлива :) Ще стане супер!

3 коментара:

  1. "Здравейте, аз съм любовно писмо и като такова звуча ту позитивно-усмихнато, ту изпълнено с гняв, негативизъм и сълзи. Такова ми е призванието. Ха! Няма да бягам от него!!! Малко съм глупаво като всеки влюбен до полуда и обичащ ("ужасяващо отчаян" да бъде изришно отбелязано) човек. Ден 11: Мен ме зпратиха на 18.09.2010 и, понеже звуча адски остро и строго заповедно, адресатът все още мълчи. Но да не навлизаме в по-болезнените дебри на авторовото съзнание. Та, звуча ето така:..." От писмото

    ОтговорИзтриване
  2. Най-вече да живее моят правопис! :)

    ОтговорИзтриване