неделя, 19 септември 2010 г.

Гардеробът е закрита мебел, за съхранение на дрехи


- България е ненормален сън.
- Да, а още по-ненормален е хаосът му. Принципно съм фен на разхвърляния си гардероб, който ме е страх да отворя в последните месеци, защото или ще ме затрупа и никой никога няма да ме намери, или ще открия нещо, което ще ме хвърли в размисли за другия хаос. За този в главата ми. Защото моят гардероб е моята крепост. Има толкова много заровени неща вътре. Имам картини, които някой ден ще висят на стените ми. Съкровища, които съм изравяла лично и после съм заравяла...в гардероба си. Книги, които са прочели мен в ръцете на други, но аз не съм отваряла, защото не мога да ги намеря вътре. Там нещата само влизат, но никога не излизат. Чудя се дали да не се шмугна и аз вътре някой път, да затворя вратите и да си дойда на мястото.
- В България всички само говорят, но никой нищо не прави.
- Напротив. Аз складирам важни неща в гардероба, а после забравям за тях, защото са затрупани от следващите важни неща.
- Гардеробът е закрита мебел, за съхранение на дрехи. Не за "важни неща".
- А къде да си държа важните неща тогава?

1 коментар:

  1. Въпросът ти е от сложно екзистенциалните ;), да важните неща не си ги държим никъде, те са си в нас самите.Сложим ли ги в гардероба, значи вече не са ни на мода.Или самите ние сме станали 'демоде'.Хубавото е че със смяната на сезоните излизат и новите ни модни колекции.А те са винаги неповторими, дори когато са ретро..Просто тогава отново ни стават важни.

    ОтговорИзтриване